Fredag 3 Juli
Kl. 11:00 - 13:00, Bjørkelangen stasjon
Sommeravslutning for våre frivillige
Velkommen til en liten samling før sommerferien

Vi ønsker å takke alle våre frivillige for alt dere bidrar med og gjør for andre, og fredag 3. juli inviterer vi dere til en liten samling fra kl. 11.00 - 13.00 på Bjørkelangen stasjon.

Det blir servert lunsj og kake. 

Påmelding innen 24. juni. 

Vi ønsker dere alle en kjempefin sommer!

Hilsen Centine, Jarek, Mona Rita, Åse, Lene, Christoffer og Rita

Påmelding

Send
2026 © Aurskog-Høland frivilligsentral